IKLAN

CARA NAK BANYAKKAN SUSU BADAN DI BULAN PUASA

Saya bersimpati dengan keadaan puan. Sekiranya masih ada ruang dan peluang untuk berbincang dan cari jalan penyelesaian itu adalah lebih baik.


Bagaimana Nak Banyakkan Susu Semasa Berpuasa Permatacintaku

Nak je rasanya aku bersetuju tapi aku risau akan terlanjur lebih jauh.

. Banyakkan bersabar berdoa tahajud dan teruskan melalukan amalan2 baik di hadapan suami agar lembut hatinya untuk berubah. Hatiku berkata YES nafsuku berkata GO ON namun tindakanku masih terhenti di situ. Aku tak tau nak buat apa.

Misalnya sakit akibat penyerapan racun dari usus besar atau prolaps rektum sebagian usus keluar anus jika anak kucing terlalu memaksakan. Saya pula jenis yang tak suka kucing sebabnya takut pada kucing tapi pasrah saja sebab suami dan anak-anak minat pada si bulus. Ikan di potong dan di bersihkan dengan BAHAN-BAHAN 2 ekor ikan haruan potong 4buangkan kulit dan ambil isinya sahaja 1 sudu besar serbuk lada hitam 1 sudu besar serbuk jintan manis Bawang putihsedikit halia kisar halus 1 sudu teh serbuk kunyit 2 sudu besar pati asam jawa 1 biji bawang besar potong bulat 1 biji cili merah dan hijau dihiris Garam.

Dengan tak semena-mena Cikgu Sham meletakkan tanganku pada batang kemaluannya aku. Mira hisap je saya janji takkan lebih-lebih katanya lagi memujukku. Di sebelah katil anak saya ini masuklah seorang bayi comel baru berusia lima bulan.

Namun sekiranya puan rasakan bercerai jalan penyelesaiannya saya.


Resepi Milk Booster Ini Akan Meriahkan Lagi Susu Badan Anda Cubalah


8 Tips Maintain Susu Badan Semasa Berpuasa Ibu Pun Kekal Bertenaga


5 Cara Banyakkan Susu Badan Semasa Puasa Tips Penyusuan Ramadan


8 Tips Maintain Susu Badan Semasa Berpuasa Ibu Pun Kekal Bertenaga


Ramai Ibu Tak Tahu Sahur Masa Terbaik Penghasilan Susu Ini 7 Tips Agar Tak Kekurangan Susu Semasa Berpuasa


5 Cara Banyakkan Susu Badan Semasa Puasa Tips Penyusuan Ramadan


8 Tips Maintain Susu Badan Semasa Berpuasa Ibu Pun Kekal Bertenaga


10 Tips Puasa Untuk Ibu Menyusu Mesti Boleh Puasa Penuh


5 Tips Maintain Susu Ibu Ketika Berpuasa Ramadhan Kak Nurul Shaklee

0 Response to "CARA NAK BANYAKKAN SUSU BADAN DI BULAN PUASA"

Post a Comment

Iklan Atas Artikel

Iklan Tengah Artikel 1

Iklan Tengah Artikel 2

Iklan Bawah Artikel